Anmeldelser af Juventus, Paul Bogba, 10

Comments · 136 Views

Juventus-fans glæder sig til deres tidligere...

Juventus-fans glæder sig til deres tidligere stjerne Den franske fodbold er forbundet med den italienske kæmpe, og fans har skændtes om at vinde Juventus Paul Bogba nr. 10 i den kommende sæson 2022-23 I denne artikel vil vi se, hvad fans kan forvente fra New Jersey og hvad det kan betyde for Juventus, hvis Bogba vender tilbage til klubben

Den nye Juventus Paul Bogba 10-trøje er moderne og moderne Trøjen er hovedsageligt sort, og den har et imponerende orange mønster i midten af brystet Klubbens skilt er fremhævet på venstre bryst, og Adidas på højre bryst Trøjen er lavet af kvalitetsmaterialer, der er udviklet til at holde spillerne kølige og komfortable på banen

Paul Bogba var en vigtig spiller i Juventus og hjalp holdet med at vinde A-mesterskabet i fire år i træk Han forlod klubben i 2016 for at slutte sig til Manchester United, men rygterne om at vende tilbage til Juventus har spredt sig i et stykke tid Hvis Booga virkelig vender tilbage til klubben, vil det være et stort pres på Juventus bane og bane Bogba's tilstedeværelse vil give holdet en ny dimension af angreb Han er kendt for sin kreativitet og evnen til at score i midten Uden for banen er Bogba en af verdens mest markedsværdifulde spillere

Mario Hermoso trøjer 2021

Hvis Paul Borgaba vender tilbage til Juventus, bliver det en stor sejr for klubben Juventus har kæmpet de sidste par sæsoner og har ikke vundet en A-mester siden Bogba forlod ham i 2016 Bogbas tilbagevenden vil give holdet en nødsituation og måske hjælpe dem med at genvinde deres dominans i ligaen Desuden vil Pogba's kommercielle tiltrækning hjælpe klubben med at få betydelige indtægter ved at sælge varer og sponsorere transaktioner Og alligevel Sandsynligheden for at Bogba vender tilbage til Juventus er langt usikker

Aston Villa Hjemme trøjer 2021

Juventus Paul Bogba bliver en af de mest populære trøjer i den næste sæson Hvis Booga virkelig vender tilbage til klubben, vil det være et stort pres på Juventus bane og bane Det imponerende design vil sikkert tiltrække fans, og materialer af høj kvalitet sikrer, at spillerne føler sig komfortable Uanset om Bogba vender tilbage til Juventus, kan fans forvente en spændende sæson

Granit Xhaka trøjer